Re: 117 st.C na AXP1600+

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 13:17:56 MET DST

Tequila wrote:
> to ja ci powiem, ze taka temperature mam na wlasne zyczenie poniewaz
> obnizylem sobie napiecie na wiatraku do 7V coby bylo ciszej. ale rok
> sobie chodzil prawie 24h i nic mu nie bylo
> Tequila

co wlasciwie nie zmienia faktu.
Co prawda zdaje sie ze masz rdzen Palomino a one grzaly sie
nieco wiecej niz T-bredy, ale te 57 nie wyglada naturalnie :).
Oczywiscie moge sie mylic, wnioskuje tylko i wylacznie
na podstawie porownan do mojego sprzetu.
Podkrecony o 900MHz 1700+ mial temp. 52-56 idle,
dopiero pod Prime95 osiagal 59-61 w upalne dni.
Jakis miesiac temu nie przekraczal 55 stopni.

pozdr.
Przemek.