Re: HP NetServer E60 - czy warto?

Autor: Meritus (meritus_at_I-HATE_SPAMMERS.bulldog.newspaper.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 17:07:55 MET DST

MaWo wrote:

> Ma okazję kupienia starego, ale jarego HP NetServer E60 (Pentium III 650
> Mhz chyba, pamięci 128 MB, dwa dyski SCSI 8MB). Przydałby się do mojej
> raczkującej firmy - nie mam na razie na duże wydatki, a jakiś serwer jest
> niezbędny.

Zastanow sie, po co Ci serwer (w sensie do czego i jak wydajny sprzet
potrzebujesz).

Zreszta temat konfiguracji sprzetowej serwera to dobry temat na prace
dyplomowa...

> Pytanie jest takie: ile wg Was warto za to zapłacić? Sprzęt jest
> oczywiście sprawny. Nie mam bladego pojęcia, a jakąś cenę mam
> zaproponować. Nie chcę się wygłupić w żadną stronę.

Jak dla mnie, to tylko Alpha, z rozsadnych kontrolerem SCSI to jest serwer z
prawdziwego zdazenia. Reszta to po prostu pecety (ktore notabene moga
okazac sie wystarczajace).

Pozdrawiam
Meritus