Re: dwa zasilacze??

Autor: drino (drino_at_hoga.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 15:14:59 MET DST

Używałem dwuch zasilaczy do komputera. 1 atx do lyty grafiki cpu, 2 zasilacz
AT do napedów mam ich 9 szt. Zasilacz At zawsze włączany był pierwszy
następnie zasilacz atx. Pracowałem tak dwa lata i terez kupiłem sobie 400
watowy zasilacz, a poprzednie rozwiazanie odłożyłem do szafy. Przy dwóch
zasilaczach musiałem zmienić obudowe i ilośc kabli była dośc duża, dlatego
zrezygnowałem z takiej konfiguracji.