Re: Lubilem AMD ale przestalem

Autor: janel (krzyh_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 13:19:15 MET DST

Piter wrote:

> Bedzie troszke wiecej ale jak juz pisalem na tydzien kompa sie nie kupuje.
> Po za tym "maszyna" o ktorej piszesz bedzie daleka od doskonalosci

1) ale wez pod uwage, ze dzis klient przychodzacy do sprzedawcy najpierw
pyta sie o cene (wnioski wyciagnij sobie sam).
2) a czy twoja maszyna na celeronie bedzie blizej doskonalosci (a jesli
tak to o ile, podaj w % jesli mozesz)?
3) ja mam np. dwa komputery z duronami 700 od prawie trzech lat i jedyne
na co moglbym narzekac to plyty gl. (moglbym, ale to ja sam je
wybieralem)
4) mam tez trzy komputery na intelu i tez nie narzekam :)

--
janiii
** PIII 600, VooDoo3 **