Re: Jaki sprzet na serwer

Autor: drino (drino_at_hoga.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 14:53:51 MET DST

> bylo

> A moze cos szczegolowiej? z gotowych rozwiazan

> W tym zakresie tez licze na Wasza pomoc
>
> Piotr

Jaki sens mam montowanie serwera na xeona do obsługi poczty. serwer taki
bedzie wyajny, ale moc tego zestawu bedzie w duzej mierze nie wykorzystana.
Sewery na Xeona nadają sie wyśmielicie do obsługi baz danych, w których
nastepuje duża liczba odwołań.
Do obsługi poczty o odwołaniah do 4000dziennie dobrze nadaje sie PIII 1 GHz
dysk 40 gb/7200 i któraś z dystybucji linuxa.