Re: Zalman FanMate1 - elementy składowe

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 13:45:19 MET DST

Użytkownik "Flashi" napisał:

> Poszukaj w sieci schematu regulatora obrotow (najprostszego)
> i bedziesz mial dokladnie to samo.

No właśnie kilka takich schematów znalazłem, mój zresztą też opierałem na
nich. Tylko pozostaje problem zbyt niskiego napięcia: 1,2 V na minimum to
raczej zbyt mało. Wstępnie myślałem o wstawieniu zaporowo diody zenera, żeby
podnieść to minimum do np. 5V, ale chciałbym zobaczyć jak to jest
realizowane w innych układach. Nie znalazłem żadnego schematu, gdzie
napięcie miałoby jakiś dolny próg inny, niż oferuje LM317.

--
Pozdrawiam
Sniper