Re: Powazny problem z wiszacym kompem

Autor: Piotrek Jurczak (pio_at_maps.pio.waw.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 12:47:38 MET DST

> Jest to składak na płycie Shuttle (AK12 - KT133) z

> Problem polega na tym, ze komputer sie wiesza w roznych
> momentach (tzn. bez okreslonej przyczyny, bez konkretnego
> czasu itd.). Po prostu ma ochote - to sie zawiesza.

A jakiego typu sa to zwisy ?
Ja mialem do niedawna Athlona 1000 na Shuttle AK11 (KT133) i mialem zwisy
typu "freeze". Po prostu obraz zatrzymywal sie i koniec, tylko twardy reset.
Bylo tak praktycznie od nowosci, tylko ze na poczatku bardzo rzadko,
nasililo sie to po dokupieniu nowego ramu, a ostatnio bylo nie do
zniesienia - po 10 freezow dziennie. Metoda eliminacji doszedlem ze to
pamiec - komp dziala spoko, ja jednej z moich trzech kosci ram, na kazdej
innej wieszal sie.

Skonczylo sie na tym, ze kupilem Abit NF7-S i TwinMos DDR400 i moje problemy
sie skonczyly :-)

Piotrek