Re: Nforce2, LAN, dzwiek i problem z przerwaniami - prosba o POMOC

Autor: Mirek (mirek1221_at_wp.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 11:26:29 MET DST

Użytkownik "Yankee" <pjank_at_home.BEZ-TEGO.pl> napisał w wiadomości

> Czy masz w BIOSie włączony tryb APIC ?

nie wiem, ale sprawdze, a gdzie znajde w integrated perhipals ?

> Jeśli nie, to włącz - przerwań będzie 2 razy tyle, więc już nic nie
powinno
> się nakładać.
> Ale uwaga: całkiem możliwe, że będziesz musiał po tym Windowsa
przeinstalować.

to jest mało istotne
troche wyjasnienia jeszcze, 3Coma mam osobno ale wsadzilem go w PCI w akcie
desperacji, wolalbym go tam nie deponowac :)
Nic sie wlasciwie nie dzieje ale dziwne zachowanie winampa i ponownego
uruchamiania ( ze zwisem ) budzi we mnie watpliwosci
Ale zrobie tak , wyjme 3coma, powylaczam wszystko co zbedne (dzieki za
podpowiedz) i wlacze to APIC.
Jak nie dam rady wkladam 3coma i wyrywam z obudowy nastepne zaslepki :)
O efektach poinformuje grupe

Tak w ogole to Wielkie Dzieki za zainteresowanie moim postem, jestem tu
pierwszy raz ale mysle ze teraz to juz na stale :) - pozdrawiam wszystkich
odpowiadajacych oraz czytajacych
mirek