Re: zasilacz enlight 300-202

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 10:37:16 MET DST

> z zolty nie jest czasem od pomiaru obrotow tylko?
>
> czerwony mam dac gdzie byl
> a czarny dac do 5V (czyli tam gdzie obecnie mam czerwony)

mogły mi się pozajączkowac kolory więc zacznijmy od początku..

1. zmniejszyłeś napięcie wiatraka z 12V na 5V.. czyli mówiąc językiem
kabelków: zostawiłes kabelek masy na swoim miejscu a kabelek zasilania
przełożyłeś z 12V na 5V..

2. zamiast robić jak powyżej spróbuj kabelek zasilania zostawić tam gdzie
był (czyli na bolcu 12V) a kabelek masy przełożyć na bolec z napięciem 5V..
tedy wiatrak będzie zasilany napięciem 7V.. będzie się kręcił równie
niesłyszalnie co przy napięciu 5V ale będzie wyciągał więcej powietrza

PZDR
Shaman