Re: akaner-aparat cyfrowy

Autor: leszek (ldziuba_at_za.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 09:48:05 MET DST

Witam,

po podpięciu po pierwszego gniazda usb komp rozpoznał nowe urządzenie ale
gdy chcę ściągać programem pliki wyskakuje okno "camera window" z informacją
"No camera was found". Po kliknięciu ok następuje powrót do programu
zoombrowser (program firmowy aparatu do ściągania plików). I tak w kółko,
bez efektów.

pozdrawiam
Leszek

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_i_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
snapscan1236s(Agfa).