akaner-aparat cyfrowy

Autor: leszek (ldziuba_at_za.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 08:43:45 MET DST

System win2000prof, po wgraniu oprogramowania aparat cyfrowy był widziany
bez problemów.
Zinstalowałem kartę takram oraz sterowniki do skanera snapscan1236s(Agfa).
Skaner działa bez zarzutów natomiast komputer nie widzi aparatu. Aparat
łączę poprzez USB. W systemie wszystkie sterowniki są obecne, ale przy
wejściu do zakładki, związanej z aparatem, pisze iż aparat jest detected.
Próbowałęm odinstalować sterowniki skanera i w różnych kombinacjach wgrywać
poszczególne oprogramowanie. Nic z tego, aparat milczy.
Dodam iż aparat jest sprawny gdyż na drugim komputerze z win98 działa
bezproblemowo. Jak na razie pozostaje mi zrzucanie zdjęć na win98 i
przenosiny na drugi kom, ale jest to na dłuższą meteę uciążliwe.
Może mi ktoś podpowie jak rozwiązać problem, oczywiście bez instalacji win98
na tym samym komuterze gdzie jest win2000 i bez zakupu czytnika kart.

Leszek