monitor 19" na nowo

Autor: Wesol (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 23:51:17 MET DST

Jak pisałem kiedyś kupuje monitor 19". Niestety z tego co widze w sklepach
królują jedynie 3 marki - LG, NEC i Samsung. Mam do wydania około 1500 zł.
Jednak mam tez pewne wymagania. Najlepiej płaski, nie Trinitron (te paski
;( ) , nie LCD. Polecono mi LG Flatrona F900P (wg sprzedawcy jest lepszy niz
Samsung NF 959).
Często tak jest że sprzedawca zachwala swój typ a nie to co jest naprawdę
najlepsze (zreszta trudno sie dziwic) Jednak sam nie wiem juz co wybrac,
prosze wiec o pomoc !!! Bo czas leci a ja dalej nie mam jakiegos konkretnego
wyboru i nie wiem o co dokładnie pytac w sklepach. Pozdrawiam
Łukasz