Re: z Intela na AMD. Warto!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 12:06:37 MET DST

Użytkownik "pol98" napisał:

> widac ze z ciebie jest AMD-kowiec

Pudło! Mam 3 komputery: 2 na Intelu, jeden na AMD. Ale faktem jest, że ze
względu na ceny preferuję AMD, bo nie widzę absolutnie żadnej przewagi
jakościowo-wydajnościowej pomiędzy którąkolwiek z platform.

> opisz dokładniej co oni zrobili zle w tym tescie
> pokazali te same warunki dla Intela i AMD

Proponuję cofnąć się z rok do archiwum. Poczytasz wiele ciekawych dyskusji
na ten temat. Największe wojny były na grupach niemieckich i brytyjskich (z
tych na które zerkałem kątem oka).

A podstawowy błąd to uruchamianie _jakiegokolwiek_ procesora w warunkach
niezgodnych z wymaganiami producentów. Równie dobrze mógłbym opublikować
test obrazujący kilka procesorów Pentium III z mojej firmy, na których
regularnie co jakieś 5-6 miesięcy zacierają się wentyle, a maszyny wieszają
się gdy procek osiągnie 50-60 stopni! Tylko po co? Ma to jakiś sens?

Kolejny kardynalny błąd to użycie płyty głównej o której (wbrew zapewnieniom
Siemensa) wiadomo było, że nie wykorzystuje w pełni mechanizmu kontroli
temperatury procesorów AMD. Komentować nie będę - już wystarczająco dużo na
ten temat powiedziano.

Podobnych tematów było jeszcze kilka.

--
Pozdrawiam,