Problem z płytą ECS K7VTA3v5

Autor: Mirosław Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 12:05:20 MET DST

Witam

Mam takową płytę i mam z nią problem.Jeżeli zamykam system opcja wyłącz
komputer to nie zawsze zalezy od humory faktycznie wylacza sie tylko system
pokazuje zamykam system i zamiast sie wylaczyc robi reset.Czy jest na to
sposob jakis, moze cos trzeba pokombinowac w biosie.Mam najnowsza wersje
biosu.Plyta jest z raidem.System to win2000 pro., ram 512 ddr 333 kingstom,
procek dureń 1200 mhz zasilacz IBM 300 Watt (prawdziwe 300 watt)GF4 Ti 4200
leadtek, kontroler SCSI TEKRAM,SBLife, Karta TV, modem Zoltrix jakis tam na
PCI.Wczesniej mialem K7VZA i bylem z niej bardzo zadowolony zadnych zwisow i
innych problemow.Jezeli macie jakies doswiadczenie w tym temacie to prosze
dac znac.Jak nie pomoze to doserwisu ale wtedy 2 tygodnie przy dobrym
humorze sprzedawcy bede bez kompa.

Pozdrawiam
Mirek