Re: Odp: Mysz PS/2 na laczu COM...

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_poczta.onet.AS.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 11:22:12 MET DST

Dnia 04-08-2003 09:27 , Radoslaw Sokol powiedział:

> Nieprawda. Wydajność prądowa nie ma tu nic do rzeczy. Myszy
> PS/2 są po prostu przystosowane do zasilania +5 V na osobnej
> linii, którego port COM dostarczyć nie jest w stanie. Żadna
> wydajność prądowa nie ma tu znaczenia.

Napisałem kiedyś w tej sprawie do A4Tech po dyskusji, którą tu
prowadziliśmy (sprawa z przejściówkami była dla mnie prawdziwym
zaskoczeniem).

Wg producenta:
Dwie myszy o identycznej nazwie, obie z wtyczkami ps/2 ale jedna
sprzedawana z przejściówką (ma na pudełku [tylko na pudełku!!!]
oznaczenie "combo") a druga bez przejściówki NIE SĄ TYM SAMYM URZĄDZENIEM.
Myszy sprzedawanej bez przejściówki NIE WOLNO podłączać przez
przejściówkę do portu COM.

Nadal takie rozwiązanie mnie dziwi ale trzeba się z tym pogodzić, tym
łatwiej, że płyty bez ps/2 powoli odchodzą w zapomnienie.

--
pozdrawiam
Sławek