Re: plamy na matrycy

Autor: ErkA (UUUSSSSUUUNNTTOOwebdeveloper_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 11:00:30 MET DST

axekb napisał(a):

> niestety sam raczej tego nie naprawisz (wygląda na wadę fabryczną)
Dzwonilem do serwisu HP - wada fabryczna ;(

> tylko najpierw sprawdź czy chcesz oddać do naprawy/wymiany na
> zasadach GWARANCJI czy RĘKOJMI - kwitek który Ci dali to jedno
> (dla sprzedawcy lepsze), a prawo (-"-) (gorsze dla sklepu) to
> drugie i nie zależy od kwitka który Ci dali.
Niestety nie oplaca mi sie korzystac z rekojmi, bo juz rozbudowalem
klaptopa (dysk, ram) i nie mam oryginalnych czesci... - na gwarancji
wymiana matrycy od reki (5 dni czekania :()

--
pozdrawiam rafi
Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))