Re: Którą platforme wybrać??

Autor: Krzysztof (amber_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 11:05:26 MET DST

Witam

Odpowiem jako zatwardzaiły zwolennik Intela...

Tydzień temu zmieniłem procesor i płytę na P4C 2.4GHz i Asusa P4P800. I
jestem bardzo zadowolony. Co prawda wczesniej miałem Celerona 700 więc jest
to mały szok dla mnie jeżeli chodzi o szybkość.

Ty masz w tej chwili niezły procesor więc osobiście bym nic nie zmieniał.
Poczekaj na AMD (64) lub P4 z jądrem Prescott (w przyszłym roku) i wtedy
zmienisz.

Aha. Jeśli chciałbyś jednak wymienić na Intela to kup pamięć do dual DDR
(400MHz).

Pozdrawiam
Krzysztof