Re: Wyciszenie K6-2

Autor: Marek Michalkiewicz (spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 08:01:43 MET DST

Al <usr1_at_wp.pl> wrote:
: Witam.
: Bardzo mnie korci do zdemontowania oryginalnego wiatraka z AMD K6-2 300 i
: zalozenia w to miejsce duzego radiatora, np. miedzianego od Durona, bo
: akurat taki mam. Procesor raczej nie bywa obciazany - glownie praca w
: Internecie. Jak uwazacie - procek bedzie chodzil kwadrans, czy nieco dluzej?

K6-2 333 u mnie bez problemu dzialal z duzym radiatorem (wlasnej roboty,
wyciety z profilu aluminiowego z zeberkami dlugosci ok. 5cm ustawionymi
pionowo) przez ponad rok w serwerku, plyta AOpen AX59Pro. Gdy nie ma co
robic (Linux wykonuje wtedy "hlt"), jest prawie zimny (moze 30 stopni).
Robilem tez proby z obciazeniem, robi sie mocno cieply (ok. 55 stopni),
ale problemow ze stabilnoscia nie zauwazylem. W razie czego, na lato
mozna jeszcze ustawic nizszy mnoznik :)

Szkoda, ze teraz takich malo grzejacych sie procesorow juz nie ma (poza
VIA C3). Dobry byl pod tym wzgledem tez P3-500 na S370.

Marek