Suplement do: Pamiec czy plyta glowna

Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 20:47:17 MET DST

W zwiazku z mozliwa awaria systemu chlodzenia moje pytanie:

ile obrotow powinien miec boxowy cooler intela pod procesory PIV??, u mnie
wentylator procesora sie kreci ~1500 obr/min i nie wiem czy ta wartosc jest
prawidlowa.

Dodam ze kiedy sprawdzalem ok. 2 tygodnie temu wlasnie obroty wiatrakow
wartosc ta byla wtedy podobna, a moje klopoty widze w slabym kontakcie
radiatora z powierzchnia procesora (zapieczona pasta oryginanalnego
boxowego wentylatora). Za awaria chlodzenia prosora przemawia takze to, ze
klopoty zaczely sie wczoraj przed poludniem i im blizej wieczora, komputer
pracowal coraz stabilniej by wreszcie w nocy pracowac bez problemu (sytuacja
dzis wygladal identycznie, a jesli wentylator jest niesprawny, to niskie
temperatury wieczorem tlumacza obecna mozliwosc pracy na komputerze i jesli
jutro sytuacja sie powtorzy to czeka mnie wymiana radiatora :-(

pozdrawiam i oby to byl moj ostatni post w tej sprawie, dziekuje za pomoc