Mysz PS/2 na laczu COM...

Autor: Neutrino (ceo_at_op.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 20:05:56 MET DST

Witam!

    Mam taka oto sytuacje - dwie myszki - jedna A4 Tech, druga Labtec. Obie
zwykle, mechaniczne, kablowe. Obie na laczu PS/2. No i komputer - stary
Pentium 133 bez lacza PS/2. Mam takze jedna przelotke PS2>serial.
    Po podlaczeniu do komputera pierwszej z myszek wszystko jest ok -
wszystkie przyciski dzialaja, wszystko chodzi jak nalezy. Po podlaczeniu
drugiej - niestety nie :/ komputer nie wykrywa myszki :(. Myslalem, ze
uszkodzona jest po prostu myszka. Okazalo sie, ze nie - na komputerze
wyposazonym w port PS/2 obie myszki chodza idealnie...

I teraz nie mam pojecia dlaczego tak jest, ani co z tym fantem zrobic... Ma
ktos jakis pomysl? Zaznazcam, ze myszki podlaczam do tego samego portu, ta
sama przelotka. Uszkodzenie kabla myszki nie wchodzi w gre.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc,
Pozdrawiam serdecznie,
Neutrino.