Re: Kurz na obudowach

Autor: axekb (NOxSPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 15:51:52 MET DST

> Czym myjecie swoje klawiatury, monitory, drukarki? Zarosło mi przez studia
> nieźle i chciałbym doprowadzić te sprzęty do przyzwoitego stanu. Kupujecie
> coś w sklepie czy ściereczka + woda z mydłem?

klawiatura: rozebrać i w wannie wymyć (płyn jakikolwiek do mycia naczyń)
ekran: miękka szmatka (papier toaletowy miękki) i płyn do mycia szyb
kurze: najlepiej zakupić sprężone powietrze w sprayu i wszystko z kompa
ładnie wydmuchane
wszelakie plastiki: płyn do mycia naczyń wystarcza

kiedyś stosowałem pianki spraye ale doszedłem do wniosku, że to zbędny
wydatek
po piance klawiatura jest lepka
spray do ekranu działał dobrze ale po użyciu najpierw pianki

pozdrowienia