Co zrobić z uszkodzonym dyskiem Seagate???

Autor: HubaBuba (trol_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 14:16:11 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów i proszę o pomoc.
A sprawa jest następująca około dwa lata temu kupiłem zestaw komputerowy
wraz z dyskiem Seagate, cały zestaw gwarancje miałem na okres 2 lata i
właśnie po tym
okresie dysk odmówili mi posłuszeństwa ( cos w nim stuka ) , dowiedziałem się
sie ze taki dysk jest kobiety 3 letnia gwarancja tylko trzeba wysłać do
Seagate, no i wchodzę na stronke seagate wpisuje S/N, model i się dowiaduje
ze dysk został sprzedany jako OEM "Component" i ze mam się skontaktować ze
sprzedawcą a sklep zwinął interes około dwa tygodnie temu. Co ciekawe kolo
który kupił identycznego kompa miesiąc przede mną ma gwarancje na dysk do
maja 2004 daną przez Seagate.
Proszę o pomoc, co ma zrobić z tym dyskiem.
Z góry wielkie dzieki.