Re: Ktory wentylator do zasilacza???

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 13:32:45 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> Indywiduum zwane *Wojtas*, w wiadomości
> <bgioe6$8dq$1_at_foka1.acn.pl> wyprodukowało:

> Co to znaczy "mierzy" się ? Przy każdym pomiarze należy podać odległość,
> z której się mierzy. Inaczej to nie ma sensu.

A czy producenci podaja jak mierzyli decybele? Ja spotkalem sie ze podaja po
prostu poziom halasu w decybelach, nie piszac z ilu metrow.
Nie znam sie za bardzo, ale na tej grupie wyczytalem ze te pomiary wykonuje
sie wlasnie z odleglosci 1 m.
Bo przeciez jak przylozyc ucho na 1 mm to bedzie glosniej :)

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/