Który procesor wybrać?

Autor: e1mo (e1mo_at_WYTNIJTOtenbit.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 06:51:01 MET DST

Niedawno zrobiłem sobie mały uprade płyty głównej.Teraz jest to płyta oparta na
chipsecie AliAladdin Pro-2 (M 1628) i procesor P2 233 Mhz. I mam następujący
problem: Chcę wymienić procesor na pentium 3, ale nie mam instrukcji obsługi do
płyty głównej. Czy ten Chipset obsługuje procesory Pentium III??? A jeśli tak,
to jak szybkie (Mój znajomy twierdzi, że nawet do 800 Mhz), a gość z giełdy, że
każdy porcesor oparty na złączy Slot1. Kto ma rację?Pomocy!