Re: Mitsubishi Diamond Plus 74SB

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 00:56:04 MET DST

Nie doczekałem się opinii użytkowników, być może sprzęt mało popularny (tak
na marginesie Mitsubishi i Nec to w zasadzie to samo) Ale cóż,
zaryzykowałem, zakupiłem, podłączyłem i...... się ucieszyłem. Monitorek
super. Obraz ostry jak żyleta w każdym punkcie (nie o każdym monitorze można
to powiedzieć) Fajna funkcja Super Bright. Po włączeniu gierki lub filmu nie
trzeba manipulować jasnością i kontrastem, jeden guziczek i jest OK.
Reasumując, polecam pod rozwage wszystkim planującym zakup monitora CRT.
Wstępnie planowałem zakup Flatrona ale Mitsubishi to inna liga (in plus
oczywiście)
Pozdrawiam
P.S. Coby uniknąć złośliwych komentarzy oświadczam że nie jestem wyłącznym
przedstawicielem firmy Nec-Mitsubishi w naszym pięknym kraju :). Nie jestem
również pomniejszym dystrybutorem. Nie mam również, czego szczerze żałuje,
jakichkolwiek udziałów w wyżej wymienionym koncernie :(