Jaki wentylatro do PENTIUM 4 2,6 GHz HT 800FSB ?

Autor: Grzegorz (grzegorznw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Aug 2003 - 12:10:38 MET DST

Witam

Niestety ale boxowy wentyl jest dosc glosny i denerwujacy.

Jakiego wentyla byscie proponowali dla procka PENTIUM 4 2,6 GHz HT 800FSB.
Chodzi o taki wentyl co bedzie CICHY-NIESLYSZALNY ale tez jakosciowo
dobry czyli nie bedzie sie przegrzewac procek.

Wiem ze moge zmniejszyc obroty ale wtedy temperatura wzrasta dlatego
mysle o jakim nowym wentylu z np miedzianym radiatorem.

Moje pytanie - co wybrac ? - kieruje do tych co balwli sie juz w te
klocki. Dzieki za wszelkie porady i uwagi.