Re: jaki zestaw z najwyższej półki?

Autor: janel (krzyh_at_hoga.pl)
Data: Sat 02 Aug 2003 - 10:20:00 MET DST

Rabarbus wrote:

> Bardzo
> ważny jest tez wygląd zewnętrzny (obudowa, klawiatura, mysz). Chciałbym aby
> z daleka było widać, że to nie jest zwykły "szablonowy" zestaw.
> Proszę o jakieś sugestie, podpowiedzi jakich komponentów użyć.
> Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

no to ja z innej beczki. byl wczoraj u mnie znajomy zza odry i mowil, ze
w berlinie mozna dostac kalwiature pokryta 14 karatowym zlotem. to
dopiero byla by jazda jak znajomi zobaczyli by takie cos na twoim
biurku. a z rzeczy bardziej przyziemnych to polecam: www.alienware.de
lub www.crazypaint.com

--
janiii