grafika RADEON 9100 - > 64mb czy 128mb

Autor: trzeci (plastic_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Aug 2003 - 01:01:52 MET DST

mam taki problem bo zamierzam kupic w/w karte grafiki i nie bardzo wiem co
wybrac...
wiadomo, ze 128 mb drozsza ; ] a 64 mb tansza ale wlasnie jak to idzie w
parze z wynikami...

karty z 64 maja "chyba" nizej taktowane pamiecie wiec chyba lepiej si
epowinno podkrecac ale znow 128 "chyba" lepsza w osiagach jelsi chodzi o
duze teksturki... (nie jestem pewien i dlatego pisze ; )

wiec poradzcie cos... oplaca sie wydawac kase na 128?

i drugie pytanie przy okazji: jaka firme wybrac w/w karty?

moj komp to: athlon 1800+, gigabyte 7vrx, 512 ddr, dysk caviar 80gb 8mb
cache...

Jarek
ICQ#: 106643011
GG#: 3131651
Mail: oya[malpa]irc[kropka]pl
Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha.