Re: Audigy-wieza-winXP?

Autor: deto (detonus_at_[NoSpam)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 23:52:31 MET DST

Hey,

Użytkownik "sOnic" <soonic_at_op.pl> napisał w wiadomości
> POPRAWKA: sprawdzilem jeszcze raz na czystym systemie i jest dobrze, czyli
> jest tak jak pisalem mam zwykly dzwiek generowany na 5 glosnikow - i o to
mi
> chodzilo!!!!!

To fajnie ze udalo Ci sie rozwiazac problem (przynajmniej czesciowo, bo
system do konserwacji/reinstalacji).

[cut]
> Ogolnie rzecz biorac mam to co chcialem i w filmach (NIE tylko z AC3) i
> muzyce (przez WMP :(( mam centralny aktywny!!!

Ale to dlatego ze uzywasz tego MatrixMixera ?
Po zainstalowaniu go stwierdzam ... ze mnie przeszkadza ten centralny jak
odtwarzam zwykle stereo. Wylaczam.
No ale o gustach sie nie dyskutuje.

Pozdrawiam, Paweł