Re: Audigy-wieza-winXP?

Autor: deto (detonus_at_[NoSpam)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 22:28:06 MET DST

Hey,

Użytkownik "sOnic" <soonic_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Ten sam kodek uzywam (z tej strony) :) Podaj przyklady filmow w ktorych
> slyszysz centralny glosnik to sprawdze... dokladnie

Np. LOTR 1 i 2, Sum of All Fears :) I ogolnie inne w AC3 5.1.
Powinno pisac we wlasciwosciach tego filtra w Bitstream info:
Channels: 3/2+LFE 5.1
... pewnie pisze i to jest problem :( Niestety nie potrafie pomoc, musi cos
byc nie tak (wiem nic odkrywczego;). W ostatecznosci reinstal windows ...
czasami lepiej to zrobic w 2h (chyba ze masz image czystego systemu) niz
meczyc sie tydzien.

> Polaczenie analogowe (glosniki tez) i wszystko dobrze jest ustawione, ale
> chcialbym jakis film dorwac ktory dla pewnosci jest w AC3 i tak jak mowisz
> 5.1...

Masz Audigy 1 czy 2 ? Jesli jedynke to moze zainstalujesz sobie
zmodyfikowane stery do Audigy2.
http://www.tech-pc.co.uk/audigy-2.php
Instalowalem, dzialaja. Co prawda bym jeden bluescreenik po odinstalowaniu
jakiegos patcha do sterow od A1, ale po odinstalowaniu w trybie awaryjnym
reszty system wstal.

Pozdrawiam, Paweł