Re: monitor 19 cali

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 22:27:10 MET DST

> Wszystkie LG flatrony sa calkiem mile, porzadne i w sumie niedrogie...

Mile z wygladu i niedrogie - to wszystko, poza tym jakosc LG (19 calowych)
jest do bani. Osobiscie nie mam tego monitora (i dobrze) ale kolega
ma -szybko sie wypalaja, brak ostrosci kolorow -mialem tez porownanie z
innymi monitorami i Samsungi lepiej wypadaja-ja tez zamierzam kupic 19 cali
i chce postawic na model ktory juz tu koledzy wczesniej wymienili czyli
Samsung 959 NF (na wiecej mnie nie stac gdzies trzeba ustalic granice i dla
mnie jest to 1500zl a to model powiedzmy jakosciowo adekwatny do ceny)

sonic:)