Re:[OT] laptop California Access? lub coś innego.

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 21:04:51 MET DST

Michal Kawecki napisał w wiadomości

> Niedawno kupiłem Compaqa Evo N1015v - Mobile Athlon 1,7+, 128 MB RAM,
> dysk 20 GB, DVD/FDD/komplet tradycyjnych portów/modem/LAN, 14' TFT i XP
> Home wliczony w cenę. Pomimo dość "gorącego" procesora pracuje niezwykle
> cicho, prawie go nie słychać w sypialni ;-). Cena wydaje mi się
> atrakcyjna - w firmie Vobis jest promocja na 3500 netto + gratis USBPen
> 128 MB RAM. Jestem z niego zadowolony.

Z pena? ;-)) Ja właśnie na jego temat mam pytanie, skoro możesz teraz
wszystko wypróbować w praktyce. Czy oprogramowanie do twojego pena pozwala
na sformatowanie go jako bootowalnego ZIP-a dla XP? Jeśli tak, to
spróbowałabym ciebie namówić na przysłanie mi bootsektora, bo chętnie bym
przetestowała ten wariant uruchamiania komputera.Nawet ostatnio pożyczyłam
od kogoś na próbę niby odpowiedniego pena, ale miałam pecha, bo w instrukcji
jest taka uwaga, która dotyczy niestety również mojego BIOS-u:
"Because Award changed his BIOS spec. since March, 2002, the boot up
procedure is different from before. We can not identify if the BIOS is new
or old. So, this boot up utility is not suitable for Award's new BIOS if you
are using USB ZIP boot up option."

Za to znalazłam kiedyś przez przypadek linka, który może być interesujący
dla posiadaczy penów, którzy używają Linuksa (ja zupełnie nie znam tego
systemu, więc nie mogłam wskazówek z tej strony wypróbować):
http://www.8ung.at/spblinux/

Interesowały ciebie kiedyś peny Wi-Fi, więc możesz jeszcze obejrzeć to (w
niemieckich sklepach internetowych kosztuje teraz ok. 40 Euro, w innych nie
sprawdzałam, podaję to tylko dla orientacji):
http://www.netgear.com/products/details/MA111.asp?view

--
Grażyna