Re: problem ze skanerem

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 18:49:02 MET DST

> Mam problem ze skanerem HP SJ 4200c.
> Po uruchomieniu stoi w miejscu, wydaje dziwne dzwieki, jakby "rzezi", ale
nie
> przesuwa sie. Czy to problem sprzetowy czy programowy ?
> Reinstalacja nie pomogla.
> Czy ktos mi poradzi, jak to sprawdzic. Niestety, nie mam mozliwosci
> podlaczenia do innego komputera, co by rozwiazalo sprawe.
> Uzywam systemu Win 98 ang.

Czy ten skaner byl ostatnio gdzies przenoszony ??? Bo spotkalem sie raz z
takim przypadkiem, ze skaner hp'ka po "przenosinach" przyblokowal sie i
dzialo sie to samo co u ciebie. Wystarczylo przytrzymac go w pionie i
troszke nim potrzasnac. Ewentualnie sprawdz czy przypadkiem nie jest
wlaczona blokada, ktora unieruchamia mechanike skanera w celu zabezpieczenia
przy transporcie.