Prosze o pomoc w sprawie skanera HP

Autor: Ela (elaskorska_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 18:20:33 MET DST

Mam problem ze skanerem HP SJ 4200c.
Po uruchomieniu stoi w miejscu, wydaje dziwne dzwieki, jakby "rzezi", ale nie
przesuwa sie. Czy to problem sprzetowy czy programowy ?
Reinstalacja nie pomogla.
Czy ktos mi poradzi, jak to sprawdzic. Niestety, nie mam mozliwosci
podlaczenia do innego komputera, co by rozwiazalo sprawe.
Uzywam systemu Win 98 ang.
Pozdrawiam
Ela

PS. Bede wdzieczna za wszelkie rady przeslane na moj e-mail:
skorska_at_poczta.onet.pl, bo tutaj jestem tylko gosciem, a korzystam z cudzego
komputera z modemem (zagranica zreszta).