Padnieta tablica partycji - odzyskiwanie

Autor: Richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 17:39:30 MET DST

Witam

Sytuacja wyglada nastepujaco: dysk 40GB, na nim (od początku dysku):
- 1GB primary DOS (FAT32)
- reszta extended
a na niej jeszcze 3 dosowe partycje logiczne, linuxowa, i linux-swap
przy czym linuks był tutaj wbrew pozorom podstawowym systemem do pracy
:)
Wskutek dosc nieprzewidzianych okolicznosci (czytaj: reinstalacji
windy) poszla cala tablica partycji do piachu... i to na tyle
doglebnie ze "sygnaturki" partycji odnalezione przez linuksowego
fdiska sa kompletnie z ksiezyca wzięte.
Pytanie: czy ktos moglby polecic jakis dobry (skuteczny) program ktory
potrafilby odzyskac (lub przynajmniej znalezc) stara tablice partycji?
Wszystkie dane na dysku po prostu są nietknięte i proszą się tylko o
konkretne wpisy pod partedem.

ps. soft najlepiej pod windows/dos, ewentualnie linux (chwilowo nie za
bardzo mam dostęp do systemu bo mój jest uziemiony a znajomi na
windach :/)

Mathrick