Re: Temperatura procka ciąg dalszy...

Autor: niebaum (niebaum_at_gmx.net)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 16:33:30 MET DST

Witam.

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> ta temperatura nie jest wcale taka duża - te "wysokie" Duronki się
> strasznie grzeją i tyle
> Ja mam D 1,2 i temp. max (podczas obciążenia, w duże upały - okna
> południowe ) osiąga 55C
> A w normalnych temp. np. podczas pracy w nocy średnio jest 47C.
> Z tego co zauważyłem to to jest zupełnie normalne i nie ma czym się
> martwić.

Hmm... Mam Durona 1.3, u mnie temperatura nie przekracza 44 stopni, nawet
przy największym obciążeniu. Podczas normalnej pracy w Windows (Outlook,
www, winamp, kilka komunikatorów etc.) jest średnio 36-38. Prawdopodobnie
dlatego, że obudowy praktycznie nie ma (wszystkie blachy poodkręcane - sam
szkielet), zasilacz stoi obok (i tak nie byłbym w stanie włożyć go do
obudowy - przeszkadza cooler). Chłodzenie standartowe: Cooler Master ~4k RPM
i Silver Grease Titana (do tego Copper Shim, ale to raczej temperatury
bardzo znacząco nie obniża).

A może mam po prostu popsuty czujnik temperatury i odejmuje mi te kilka
stopni (raczej nie wiecej, bo radiator zawsze pozostaje chłodny)?

Niemniej jednak, temperatury rzędu 50 stopni w tych procesorach, to nie
powód do paniki, IMHO.

--
pozdrawiam, Maciej (niebaum.at.gmx.net || GG: 2571737)
AMD Duron 1.3GHz || 384MB SDRAM