Re: Audigy-wieza-winXP?

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 14:58:40 MET DST

> A przepraszam, że tak zapytam - a w jakim formacie są te filmy i muza,
> bo jeśli dźwięk w nich jest stereo to czemu wymagasz 5.1?
> Wrzuć na ruszt film DVD, albo muzę w formacie AC3 to się przekonasz.

Wiec, tak filmy sa w formacie AC3 i dzwiek tez... srod. glosnik nie dziala
mimo ze przepuszczam przez filtr AC3filter v0.69. Poza tym jak odgrywam
zwykla muzyke to Audigy powinien sam wygenerowac sztuczny 5.1 (lub 5.0) albo
prologic i nawet jesli nie jest to format ac3!. Gdy na wiezy ustawie
wlasnie sztuczny (bo muza jest st.) prologic to mi sie uaktywnia srod.
glosnik, jednak wole zeby mi to przez karte szlo... kieds chyba tak wlasnie
mialem chociaz dosc dlugo nie uzywalem kompa ponad m-c i zapomnialem. Takze
srod. glosnik tylko w tescie dziala!?!?!