Uszkodzenie biosu??

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 14:24:31 MET DST

Witajcie.
Stoi sobie komputer i gdy go włącze czasami
się uruchamia i wszystko ok.
CZasami (raczej często) jednak zatrzymuje się
na komunikacie

AWARD BootBlock Bios v 1.0
Copyright..itd
BIOS ROM checksum error
Detecting flopy drive A media...
Insert system dysk and press enter

Po tym komunikacie nie działa ctrl+alt+del,
lecz gdy wkładam dyskietkę systemowa+enter
system się uruchamia, lecz widzi tylko napęd A:

Wtedy, gdy ruszył normalnie wchodzę do Biosu i rzeczywiście
utracił datę. Dałem nową baterię, lecz to samo.

Procek któryś Celeron+ płyta NoName :-P.
Naprawdę przeszukałem wszystkie potencjalne miejsca i ...nic.
Ale na intelu.

Macie jakieś pomysły???
Artur(m)