Re: ASUS A7V8X-X Socket A (DDRAM, KT400) czy MSI KT4AV Socket A (DDRAM,KT400A)

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 13:19:22 MET DST

Artur Czeczko stwierdził:

> Aha, wielki prośb:
> Napisz, jaką masz wersję BIOS-u i ewentualnie podeślij
> mi na priva swój BIOS.
> Ja będę mógł coś na ten temat napisać dopiero wieczorem.

1003->1005->1003->1006 beta 1

Na wszystkich tych biosach nie miałem problemu ze stabilnością. Wymiana
była spowodowana ciekawościa, drobnymi problemami przy bootowaniu przy
podkreconym procu (duronie, wymiana nie poprawiłą nic) oraz
wyskakiwaniem "Hardware Monitor Error" na poczatku (to było raczej
spowodowane słabym zasilaczem, po wymianie na Chiefteca problemu nie
mam)

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647