Re: Problem ze skanerem

Autor: Sat (sat66_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 12:18:10 MET DST

> Co z tego, jeżeli w moim po wymianie w serwisie jak to określili "całej
> optyki" ;-) efekty były jeszcze gorsze. Za okno go! Mi ulżyło.

Hehehehe ;)
Pewno bym tak zrobil - ale jest nowiuski -tydzien temu kupiony :)
Pokustykam z nim do serwisu...
Ale to chamstwo !!
Wydajesz ponad 300 zl, przez tydzien sie meczysz z intalacja (moze
niewlasciwie
podlaczony, niewlasciwe sterowniki, brak sterownikow do plyty, do usb,
,moze inny sytem,...,moze pierdnolem w niewlasciwym momencie,...,w
niewlasciwej kolejnosci wgralem sterowniki,...) a pozniej do 2 tygodni w
serwisie...
W tym czasie skanera niemasz, a ten zdarzyl staniec w sklepie...

Pozdrowka !!!
Radek