Re: ASUS A7V8X-X Socket A (DDRAM, KT400) czy MSI KT4AV Socket A (DDRAM,KT400A)

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 10:16:43 MET DST

Użytkownik "amfi" <amfi1_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Chodziłby na tym Athlon 2000+ i jakiś Radeon 9000. Jakie macie
doświadczenie
> z płytami?

Ja chyba raczej tego Asusa bym nie polecał. Potrafi czasem zwisnąć -
przestaje
działać klawiatura i mysz, ale wciśnięcie power powoduje zamknięcie systemu.
Z tego co czytałem, nie jestem w tym odosobniony.
Zdaje się, że im wolniejszy procek, tym większe prawdopodobieństwo zwisów.
Na duronie 600 komp wieszał się kilka razy dziennie, na atlhonie 2000+
zawiesił się chyba ze 2 razy w ciągu miesiąca.
Do instrukcji tej płyty dołączona jest informacja, że nie należy tej płyty
używać
z procesorami wolniejszymi, niż 1GHz.

Pozdrawiam,
Artur