Re: Athlon XP 2500 Barton czy 2600 Thoroughbred !!!

Autor: raveman (raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 10:14:12 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomości

> ciekawe czy samo AMD w materiałach marketingowych dla Bartona podaje
wyniki
> jakichś testów - ciekawe jestem jakie to testy i z jakimi prockami
porównują
> wyniki :)
>
> PZDR
> Shaman

    Jak narazie widzę, że zdecydowana większość jest za T-bred, a może
Barton ma możliwości, których nie można zauważyć w dotychczasowych
benchmarkach. Przecież to trochę dziwne, żeby Nowszy procek był wolniejszy,
słabszy od starszego, gdzie tu logika?!

     Panowie, a może powiecie mi który się lepiej kręci,