Re: o drukarkę ...

Autor: ZeN (zen_at_kasowac.op.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 08:22:46 MET DST

Użytkownik "mk" <marcinkozak.wywalto_at_adres.pl> napisał w wiadomości
> O drukarkę mi chodzi (HP690).
> Pewnie banalne pytanie, ale ja się na tym nie bardzo znam.
> Otóż, na wydruku są smugi i ślady jakby odbitej głowicy cartridga.
> Czy to jest wina uszkodzonego cartridga czy może też być wina samej
> drukarki?
> Nie wiem czy kupić nowy tusz i probować czy lecieć do serwisu?

Jeżeli wydruk jest "ok" i tylko ma dodatkowe zabrudzenia to drukarka nadaje
się do czyszczenia (założę się, że jeszcze nie była w konserwacji a jest to
już dość "wiekowa" drukarka)
Jeżeli drukarka strasznie "rzęźi" przy pobieraniu i ładowaniu papieru a
głowica uderza w obudowę to brudny jest taki przezroczysty pasek (pozycjoner
głowicy)
musi być idealnie czysty...
Drukarka powinna być konserwowana przynajmniej raz w roku.
Zanieś do serwisu - powinni ją wyczyścić za jakieś 50 zł...

Jeżeli głowica jest za nisko i "smaruje" po papierze to być może poluzowała
się śrubka mocująca prowadnicę i głowica za bardzo opadła.
Być może trzeba będzię ją podnieść...

ZeN