Audigy-wieza-winXP?

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 02:26:33 MET DST

Mam wieze na 5 glosnikow, do tego karte Audigy. Gdy robie test (front
left...center..rear right) wszystko dziala! Natomiast gdy puszczam film lub
muzyke, nie mam dzwieku w srodkowym glosniku (nic a nic), wlaczam opcje 'AC3
decode' (w opcjach karty muzycznej) bez roznicy, ruszajac suwakiem 'center
speaker volume' tez nic nie daje zero reakcji. Jak to da sie naprawic?
Przeinstalowalem sterowniki i tez nic. Panelu sterowania mam ustawione na
5.1 i rowniez tylko gra na 4 glosnikach. Prosze o pomoc, moze ktos mial
podobny problem i wie jak go rozwiazac??

sonic