Re: rozbudowa kompa

Autor: Beco (becoo_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Fri 01 Aug 2003 - 01:50:41 MET DST

Użytkownik "Juel" napisał w wiadomości

> Prosze o rade.
> Mam plyte 'abit kt7a' na niej durona 750 do tego 256 ram. Jakiego
> "najwiekszego" procka moge do tego wlozyc i w jaki cooler najlepiej sie
> zaopatrzyc (biorac pod uwage niska cene i niski poziom halasu :))

Po upgrade biosu obsluzy Athlona 1400 Thunderbird - niezla grzałka.
Jesli masz szczescie to pojdzie ci takze Athlon XP - najlepiej pozycz od
kogos i sprawdz jesli pojdzie kup XP.
Mi na plycie rev1.1 dzialal AXP1700+ (12,5x133).

Cooler hmm ja polecam Falcon Rock II lub Whisper Rock IV

?. Czy
> bedzie potrzebny upgrade biosu ?(plyta ma nieco ponad 2 lata i od kupienia
> bios nie byl zmieniany)

Prawdopodobnie bedzie potrzebny. Przed uprade biosu mialem mozliwosc wlozyc
maksymalnie Athlona 1200.

Pozdrawiam
Beco