Re: problem z karta graficzna Herculesa

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_poczta.onet.AS.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 10:42:11 MET DST

Dnia 29-07-2003 09:24 , abs powiedział:
> Karta Hecrules 3d Prophet FDX 8500 LE. Po reboocie systemu klepalem F8 celem
> wywolania bootmenu plyty glownej i chyba zaczalem za wczesnie klepac bo
> pojawilo mi sie na monitorze takie cos: Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE VGA
> BIOS. I nic nie moge zrobic - sprzet jakby wisial. Cholerny napis pojawia
> sie teraz za kazdym wlaczeniem kompa. Z karta nigdy problemow nie bylo,
> zwolnilem sobie jedynie wiatraczek ale nie ma to chyba znaczenia w tej
> sytuacji, co innego jakby cos sie kaszanilo podczas pracy. Moze ktos zna
> jakies rozwiazanie tego problemu ?

Na początek, żeby sprawdzić czy problem stwarza rzeczywiście grafika,
postaraj się o inną kartę grafiki i spróbuj z nią uruchomić komputer.
Ten napis to komunikat ładowania BIOSu grafiki. Wcześniej pewnie też był
tylko migał tak krótko, że tego nie zauważyłeś. Jeżeli przyczyna nie
jest po stronie karty z inną będzie to samo (oczywiście komunikat się
zmieni).

--
pozdrawiam
Sławek