Re: jaka obudowa

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 10:15:39 MET DST

----- Original Message -----
From: "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, July 28, 2003 3:32 PM
Subject: Re: jaka obudowa

> Ja mam modecom Impact. Mam w niej plyte 22x30,5 i jest jeszcze dosc
miejsca.
> Nie ma problemu np z kieszenia do dysku.
> Ma dokladnie 4 kieszenie 5,25" oraz 5 wewnetrznych 3.5"
> Dwa wiatraki zalozysz. Jeden jest nawet w standardzie.
> Dodatkowo na przednim panelu masz mozliwosc wylaczenia wiatraczka.

Witam

Mam pytanko do tej obudowy Impact.

Oglądam stronę producenta i zdjęcie wnętrza.
Panel na napędy 3,5 cala jest fajny jednolity i dochodzi do dna obudowy.
Widzę między nim a panelem przednim wycięcie (na wysokości czterech dolnych
napędów), tak jakby miał się tam zmieścić wentylator który dmuchał by na
HDD. Czy tak jest w rzeczywistości, czy to tylko takie "stylistyczne"
wycięcie?

I jakiej produkcji jest zasilacz? HuntKey? Jak z głośnością wiatraków?

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.