Re: dziwne restarty kompa

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 28 Jul 2003 - 21:29:38 MET DST

Użytkownik "Bartosz Skowronek" <bskowron_at_poczta.NIECHCESPAMU.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bg3t9u$au2$1_at_inews.gazeta.pl...

> www.goldmemory.cz
> lub wymien kosci na inne jesli mozesz i potestuj
> w biosie zmniejsz parametry pracy pamieci na mniejsze

na mniejsze - znaczy na większe!

dłuższe czasy to gorsze parametry. jeśli masz usatwione za krótkie czasy, to
ustaw dłuższe!
moim zdaniem to RAM.
1. wyłącz quick selftest w biosie (DISABLED) i sprawdź , czy już na tym
etapie ci eroorów przy starcie nie sprzeda
2. jak nie, to zapodaj jakiegoś konkretnego memtesta
3. jak t oprzeżyje, to wina w jakichs sterownikach może być!

pzdr
lelec