Re: Soltek 75DRV5 - kilka spraw dot. tej p³yty

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Mon 28 Jul 2003 - 21:04:04 MET DST

> To jak bêdê szed³ do Balty w tym tygodniu po atrament to przy okazji poproszê
> o t± pastê silikonow±. Ciekawe czy mi dadz±... :)

Je¶li mieszkasz w okicy Trójmiasta (s±dz±c po Balcie, to niewykluczone)
to mogê ci przywi¼d¼ pastê termoprzewodz±c± z op³kami srebra. Od 8 do 18
sierpnia bêdê na wczasach w Gdyni. Je¶li nie dostaniesz w Balcie i
bêdzie ci siê chcia³o odnale¿æ mnie na pla¿y to pisz na priva, podam ci
numer telefonu.

--
Pozdr
GolDek