dziwne restarty kompa

Autor: Mike (michalr84_at_bez.spamu.wp.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 20:35:36 MET DST

Witam,
Mam dziwny problem...komputer restartuje mi się w różnych odstępach
czasowych niezależnie co robię. Czy tylko liczy się seti czy gram w jakąś
grę czy oglądam film - zawsze można spodziewać się restaru :/. Raz w 1/2h
zrestartował mi się 3 razy a innym razem w przeciągu 10h ani razu. Zasilacz
wymieniałem już 3 razy. Mój sprzęt: Athlon XP2600+ FSB333, ABIT nf7-s 2.0,
Radeon 9100 64Mb 128bit z najnowszym Catalystem, 2x256 DDR w dual'u. Działam
na Win XP Pro z SP1, mam DX 9.0. Podejrzewam, że to wina instalacji
elektrycznej - chodzi o tzw. szpilki, jednak nie jestem pewien. Co jeszcze
można "oskarżyć" o takie niespodziewane restary ? Na początku (przez około
tydzień) było OK. Po zainstalowaniu SP1 zacząłem zauważać takie zachowanie
komputera. Dziwny zbieg okoliczności ? Mniej więcej w tym samym czasie
wsadziłem DDR-y tak aby były w dual'u, bo na początku nie były. Już około
tydzień przechodzę te męki. Może to przez to, że bios nie rozpoznaje mi
athlona i płyta nie współpracuje z procem. Mam najnowsze sterowniki ze
strony Abit'a. Musiałem sam ustawić taktowanie (jest teraz 12,5x166 - wg AMD
tak powinno być przy XP2600+) Poradźcie coś, proszę!
Pozdrawiam
Mike